Boefje

Boefje

donderdag 15 mei 2014

Ondergedompeld

Dit is al de 4e dag dat ik in België aan het prentenboek werk. 

Heerlijk, om alleen maar aan het boek te werken, zonder me bezig te hoeven houden met was, afwas, boodschappen, koken enz. Ik zit echt ondergedompeld in het boek en zie geen mens. Ik ben deze week alleen, maar niet eenzaam hoor!

De opbouw van het verhaal staat nu vast. Die kapstok had ik nodig om te weten hoe ik de illustraties moest maken. Iedere illustratie is namelijk een hele pagina.

Gelukkig heb ik genoeg inspiratie. Naast het hoofdpersoontje, heb ik nu 6 bijrolletjes en zelfs al 6 complete geïllustreerde pagina's. Maar er ik heb nog genoeg te doen! :o)








Dit is een van de bijrolletjes.
Hij is wat slaperig, omdat hij zich zo verveelt.


En wat zou dit snoeppapiertje
ermee te maken hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten